Två intressanta OMXS30 bolag
- Fredrik

- 21 feb. 2022
- 2 min läsning
Tjena gänget! Tänkte komma och pitcha 2 tekniskt intressanta bolag i OMXS30 som jag tycker ser ok ut för en studs uppåt, givet att man tror på att index kan börja bottna av. Först ut är SKF som sedan den 4:e Februari inte har gjort några nya lows. Detsamma kan vi inte säga om OMXS30 som sedan öppningkursen den 4:e Februari är ner 5,8%. Mot lowen som SKF skapade den 4:e Februari uppvisar aktien idag positiv divergens i RSI:n vilket är något att jag gillar att se vid en eventuell dubbelbotten.
Vill du läsa mer?
Prenumerera på fredrikochtobbe.se för att fortsätta läsa det här exklusiva inlägget.




