top of page

Stänger Salmar

Stänger ner Salmar efter att priset återigen rejectat vid tidigare toppar. Halva positionen stängdes tidigare på 471,9 NOK och resten stängdes idag till 458,5 NOK. Jag kommer att plocka in positionen igen om priset bryter upp ur topparna. På Torsdag nästa vecka kommer bolaget med rapport. Kanske kommer ett break då!

Vill du läsa mer?

Prenumerera på fredrikochtobbe.se för att fortsätta läsa det här exklusiva inlägget.

Liknande inlägg

Visa alla
Skalar lite mer i Nasdaq

Nasdaq kryper allt närmre 24k och jag skalar ner positionen från 60% ner till 50%. Bra kudde idag!

 
 
 
Skalar ner positionen i Kort Nasdaq

Skalar ner Nasdaq-korten från 80% av initial size till 60% och preppar helt enkelt för en del volla på Nvidias rapport. Samtidigt har vi ungefär bara 2% ner till target på 24k och jag vill inte bli

 
 
 
  • Instagram
  • Instagram
  • Youtube
  • Tick tack

Gamla vägen 72 | 973 42 Luleå | info@fredrikochtobbe.se | Ansvarig utgivare: Fredrik Beidegårdh

Riskinformation för innehåll relaterat till RoboMarkets tjänster: CFDs är komplexa instrument och innebär stor risk för snabba förluster på grund av hävstång. 66,02% av privata investerare förlorar pengar. Du bör överväga om du förstår hur CFDs fungerar och om du har råd att ta en sådan hög risk att förlora dina pengar.

bottom of page