top of page

SEB C in som swing, entry 135 sek

SEB har jag pratat om en del eftersom att jag tycker den ser bra ut tekniskt och att banksektorn ser ut att kunna bjuda på en studs upp. Därav plockade jag in aktien nu på morgonen med inköpskurs 135 kr. Jag plockade stamaktien i SEB C. TPs och stoploss enligt bifogad bild: https://www.tradingview.com/x/xO3MnZCB/

Ett alternativ är också att köra stoplossen under rangen, alltså en stop strax under 130 kr. Som alltid, detta bör inte ses som någon rek utan delar enbart med mig av vad jag själv gör. Fredrik

Liknande inlägg

Visa alla
Skalar lite mer i Nasdaq

Nasdaq kryper allt närmre 24k och jag skalar ner positionen från 60% ner till 50%. Bra kudde idag!

 
 
 
Skalar ner positionen i Kort Nasdaq

Skalar ner Nasdaq-korten från 80% av initial size till 60% och preppar helt enkelt för en del volla på Nvidias rapport. Samtidigt har vi ungefär bara 2% ner till target på 24k och jag vill inte bli

 
 
 

Kommentarer


  • Instagram
  • Instagram
  • Youtube
  • Tick tack

Gamla vägen 72 | 973 42 Luleå | info@fredrikochtobbe.se | Ansvarig utgivare: Fredrik Beidegårdh

Riskinformation för innehåll relaterat till RoboMarkets tjänster: CFDs är komplexa instrument och innebär stor risk för snabba förluster på grund av hävstång. 66,02% av privata investerare förlorar pengar. Du bör överväga om du förstår hur CFDs fungerar och om du har råd att ta en sådan hög risk att förlora dina pengar.

bottom of page