Intradagshandel eller äga över natten? Vad säger historiken?
- Fredrik

- 4 juli 2022
- 3 min läsning
Jag själv handlar mycket intradag men jag handlar även ofta med längre swingtrades. Men när sker de största rörelserna och vart får man bäst avkastning? Under natten eller under börsens öppettider?
Vill du läsa mer?
Prenumerera på fredrikochtobbe.se för att fortsätta läsa det här exklusiva inlägget.




