top of page

Förändring i 2 swings

Addlife där resterande position hade stop på BE som poppades nu vilket innebär att hela positionen är stängd. Valde även att ta hem hela SHB som nu befinner sig 0,5% från TP2. Jag kommer att leta reentry i aktien om vi etablerar oss ovanför 118 kr för då ser jag det som troligt att vi ska till toppen av trendkanalen. Ni kan läsa mer om detta här: https://www.fredrikochtobbe.se/swingcase Fredrik

Vill du läsa mer?

Prenumerera på fredrikochtobbe.se för att fortsätta läsa det här exklusiva inlägget.

Liknande inlägg

Visa alla
Skalar lite mer i Nasdaq

Nasdaq kryper allt närmre 24k och jag skalar ner positionen från 60% ner till 50%. Bra kudde idag!

 
 
 
Skalar ner positionen i Kort Nasdaq

Skalar ner Nasdaq-korten från 80% av initial size till 60% och preppar helt enkelt för en del volla på Nvidias rapport. Samtidigt har vi ungefär bara 2% ner till target på 24k och jag vill inte bli

 
 
 
  • Instagram
  • Instagram
  • Youtube
  • Tick tack

Gamla vägen 72 | 973 42 Luleå | info@fredrikochtobbe.se | Ansvarig utgivare: Fredrik Beidegårdh

Riskinformation för innehåll relaterat till RoboMarkets tjänster: CFDs är komplexa instrument och innebär stor risk för snabba förluster på grund av hävstång. 66,02% av privata investerare förlorar pengar. Du bör överväga om du förstår hur CFDs fungerar och om du har råd att ta en sådan hög risk att förlora dina pengar.

bottom of page